Specyfikacja techniczna:
- specyfikacja prądów rozruchowych i warunków obciążenia dla warunków dźwigowych
- nominalny prąd obsługiwanego silnika od 9A do 91A (zasilanie wejściowe 3 x 400 V)
- nominalny prąd obsługiwanego silnika od 27A do 90A (zasilanie wejściowe 3 x 200 V)
- nominalny prąd obsługiwanego silnika od 11A (zasilanie wejściowe 1 x 230 V)
- obsługa silników asynchronicznych z enkoderem i bez enkodera
- obsługa silników synchronicznych (z enkoderem absolutnymi i inkrementalnym)
- interfejs komunikacyjny Modbus-RTU i DCP3
- na zamówienie wersja z interfejsem CANopen CiA402
- wbudowane funkcje dla nadzoru luzownika (UCM), sterowania stycznikami itp.
- zjazd awaryjny z zasilaniem z UPS lub z akumulatorów (>48V)
- regulator pozycyjny zapobiegający cofnięciu kabiny po otwarciu hamulca
- wygodna obsługa z panelem TP-G1-ELS (12 języków, w tym polski)
Dostępne karty rozszerzające:
- karta replikatora impulsów enkodera z dzielnikiem, wyjscie RS422 (OPC-LM1-ID) [PDF; 0,61 MB]
- karta analogowych enkoderów absolutnych SinCos (OPC-LM1-PR) [PDF; 0,34 MB]
- karta 5V enkoderów line-driver, RS422 (OPC-LM1-IL) [PDF; 0,37 MB]
- karta cyfrowych enkoderów absolutnych EnDat 2.1 (OPC-LM1-PS1) [PDF; 1,36 MB]
- karta 5V enkoderów absolutnych line-driver z kodem Gray-a (OPC-LM1-PP) [PDF; 0,82 MB]