
FRENIC-Lift LM2A
Nowa generacja wyspecjalizowanych przetwornic częstotliwości przeznaczonych do aparatur sterowych dźwigów osobowych i towarowych.
Pierwszą przetwornicą Fuji Electric dla wind była, już w 1997 roku, uniwersalna przetwornica FRENIC5000 G9S LE z oprogramowaniem zmodyfikowanym na potrzeby wind. Windy wyposażone w takie przetwornice działaj jeszcze do dnia dzisiejszego. Jej następcą była ulubiona seria FRENIC5000 G11S LE i jej wersje LE1 i LE2, także wywodząca się z uniwersalnej przetwornicy ze zmodyfikowanym oprogramowaniem dla wind.
W 2005 roku w Fuji Electric zaprojektowano pierwszą przetwornicę FRENIC-Lift, która specjalnie spełniała wymogi dotyczące wind. W tym celu zaprojektowano zarówno sprzęt, jak i oprogramowanie. Dzięki swoim parametrom, łatwości konfiguracji, jakości jazdy, solidności i niezawodności przetwornice te zdobyły zasłużoną popularność i szeroki zakres zastosowań.
Wykorzystując swoje doświadczenie na rynku, firma Fuji Electric stworzyła ulepszoną wersję FRENIC-Lift LM2A: mniejszą, ale jeszcze lepszą, bardziej inteligentną i łatwiejszą w użyciu. Przetwornice FRENIC-Lift są dzisiaj najpopularniejszymi przetwornicami przeznaczonymi do wind.
Cechy i korzyści
-
wersja book-type (z wąską obudową) do 15kWdwie możliwości montażu w szafie sterowniczej (na plecach i na boku)
-
radiator ze stopniem ochrony IP54 pozwala na instalację na zewnątrz szafy sterowniczej
-
kabel zasilania i kabel silnika są podłączone poprzez złącza
-
odłączane listwy zaciskowe dla sygnałów sterowania
-
możliwość rozwiązania bezstycznikowego zgodnie z EN 81-20
-
wbudowana programowalna logika (funkcja PLC)
-
zintegrowane interfejsy komunikacyjne do aplikacji windowych (CANopen CiA DSP 402 & 417 oraz RS485 z DCP 3 & 4)
-
RS-485 z Modbus-RTU dla zdalnej diagnostyki lub sterowania
-
różne tryby oszczędzania energii zgodnie z ISO 25745
-
wbudowany filtr EMC
szybsza pętla prędkości i pętla regulacji prądu umożliwiająca łatwiejsze i szybsze ustawienia komfortu jazdy -
sterowanie silnikami asynchronicznymi w pętli otwartej i w pętli zamkniętej
-
sterowanie silnikami synchronicznymi
-
karty dla enkoderów
-
regulator pozycjonowania podczas przejmowania obciążenia, przy zwolnieniu hamulca przejmuje bezproblemowo obciążenie także bez konieczności ważenia kabiny
dwa nowe tryby sterowania silnikiem: sterowanie wektorowe silnikami synchronicznymi z enkoderem inkrementalnym sprzężonym ciernie z kołem linowym oraz sterowanie wektorowe z silnikami synchronicznymi bez czujników do operacji uwalniania pasażerów -
kilka wbudowanych certyfikowanych funkcji bezpieczeństwa zgodnie z EN 81-20
-
nowe funkcje oprogramowania ułatwiające ustawienie przetwornicy
-
zakres mocy 2,2-4kW dla zasilania jednofazowego i 2,2-45 kW dla zasilania trójfazowego
Opcjonalne karty dla LM2A
- OPC-PR: dla enkoderów inkrementalnych SinCos i absolutnych SinCos
- OPC-PS: dla enkoderów inkrementalnych SinCos z komunikacją szeregową EnDat, BiSS
- OPC-PSH: dla enkoderów inkrementalnych SinCos z komunikacją szeregową i protokołem Hiperface
- OPC-PG3: dla enkoderów inkrementalnych z wyjściami open-collector / push-pull
- OPC-PMPG: dla enkoderów inkrementalnych z nadajnikiem linii RS422 i 3 kanałami (U, V, W) do wykrywania pozycji absolutnej
Skontaktuj się z nami!

Doradzimy w wyborze produktu, przygotujemy ofertę, a w razie potrzeby pomożemy z instalacją i szkoleniem.
Piotr Matyjaszek
Inżynier sprzedaży
Czy są Państwo zainteresowani współpracą? Skontaktuj się z nami!
Jesteś zainteresowany ofertą, kalkulacją cenową lub dostępnością produktów? Zapraszamy do kontaktu – z przyjemnością przygotujemy indywidualną ofertę cenową, sprawdzimy aktualne stany magazynowe i zarekomendujemy optymalne rozwiązanie zgodnie z Twoimi wymaganiami. Jesteśmy do Twojej dyspozycji, niezależnie od tego, czy to jednorazowy zakup, czy długoterminowa współpraca.